2018. aug 27.

13 dolog, amire gondolni sem mertem volna, mielőtt anya lettem

írta: mAmazone
13 dolog, amire gondolni sem mertem volna, mielőtt anya lettem

Van néhány dolog, amit mégcsak nem is sejtettem az
anyaság előtt. Akkor eszméltem rájuk, mikor már gyakorló anya lettem.

img_1609.JPG

Például, 

hogy mennyi mindent meg lehet csinálni egy kézzel 

hogy a jegeskávé ezentúl azt jelenti: jéghideggé hűl mire odajutok

hogy az evés és alvás már nem fiziológiai szükséglet, hanem luxus 

hogy órákig bírom net nélkül és néha azt sem tudom hol a telefonom

hogy a takarítás és pakolás láthatatlan jelenségek lettek

img_2109.JPG

hogy mi az igazi együttérzés: amit egy másik, kora reggel a babakocsit utcán tologató anya szemében látsz

hogy mennyire nem érdekel, hogy mások mit gondolnak

hogy újra kell tanulnom magassarkúban járni

hogy végigmegyek úgy egy ruhaosztályon, hogy csak gyerekruhát nézek

hogy ennyire lehet örülni egy böfinek vagy pukinak

hogy egy mondatomon belül szerepel az izé, bigyó, nemtom, "monddmármiaz"

hogy egy egyedüli zuhanyzás felér egy wellness hétvégével

hogy a szex tervezhető és persze áttervezhető

+1 hogy egy babamosoly képes elfeledtetni az előző 24 óra nehézségeit, bánatait, idegeskedéseit 

fullsizeoutput_1913.jpeg

Ez csak 13+1 dolog, amit az utóbbi 10 hónapban kellett megtapasztalnom és megtanulnom. És mennyi van még?! Mennyi tanulás, átalakulás vár még rám, ránk Anyákra az elkövetkező években...

Szólj hozzá

baba gyere baba mama mamazone