2018. okt 07.

Rólam

írta: mAmazone
Rólam

Kecskés Adrienn vagyok. A név mögött egy életvidám Nő, odaadó társ és gondoskodó családanya.

Mit csináltam ezidáig? Bölcsész kommunikációs diplomát szereztem, majd a médiában helyezkedtem el, mint szerkesztő-riporter. Szerettem csinálni, de nagyobb fejlődési lehetőségre vágytam, így munkát és várost váltottam.

Elköltöztem Budapestre, s mivel szeretek emberekkel dolgozni, valamint imádok kommunikálni, így a tudásomat és a lelkesedésemet, mint marketinges és értékesítő kamatoztattam 8 éven át. Már ez idő alatt elkezdtem a szövegírást honlapokra, kiajánlókba, újságokba. Az egészséges életmód témában írtam főként wellness és belsőépítészet irányzatban. 

Kicsit belekóstolhattam a rendezvények világába. Voltam rendezvényszervező, később rendezvénytechnikai eszközökről, fesztiválokról, céges eseményekről publikáltam.

Aztán a női-férfi kommunikáció kezdett jobban érdekelni, és minden ami a nőiséggel, nőiességgel, párkapcsolattal, női karrierrel kapcsolatos. Másfél évig szerveztem nagy odaadással a Női Bizalmi kört, ami havonta kétszer nyújtott vállalkozó nőknek inspiráló, kikapcsolódó, feltöltő közeget.

A nőiség egy következő kiteljesedését szerettem volna megélni, így visszaköltöztem Dunaújvárosba és a családalapításra fektettük a hangsúlyt párommal. 2017. októberében megszületett kisfiúnk, Nimród, aki a maga mosolygós, huncut, talpraesett énjével még csodásabbá tette az életünket. 

Imádok anya lenni és minden velejáróját megélni. Mindamellett van bennem egy állandó alkotni, önmegvalósításra vágyás. Ezért blogot indítottam, ahol leginkább a terhességgel, anyasággal kapcsolatos témákkal foglalkozom, őszintén írok a mindennapok vidámságáról és nehézségeiről, boldogságáról és kérdéseiről, tapasztatairól és mások tapasztalatáról, ötletekről és tippekről.

Köszönöm, hogy itt vagy! 

Szólj hozzá

baba baba mama babycomfort