2018. aug 25.

Nimóra várva

írta: mAmazone
Nimóra várva

avagy gondolatok, amikor még a pocakomban voltál

img_9583.JPG

Létezik-e olyan, hogy a nő azt érzi mindene megvan?...

Hisz az ember szeret birtokolni, minél többet és minél jobbat. Biztosan lehetne egy nagy házunk hatalmas kerttel, jobb autók, több pénz a bankszámlán, roskadó ékszeres állvány, több barátunk stb.

Én megis azt érzem, hogy mindenem megvan! Minden, amire szükségem lehet ahhoz hogy boldog legyek, és minden olyan, amiről gyermekként álmodtam. Az a gyermek, akinek tiszta volt a szíve és nem hatott még rá a materiális világ.

Kislányként arról ábrándoztam, hogy lesz egy olyan férfi mellettem, mint az apukám. Aki mindenhez ért, aki vicces, aki benne van minden csintalansagban, aki mellett biztonságban érzem magam, akinek bármikor megpihenhetek a mellkasán. Arról ábrándoztam, hogy gondos és ügyes leszek, mint az anyukám. Aki bármit megfőz, bármit megsüt, bármit megold és mindent kibír. Aki mindig a tüzet őrizte, a család melegének tüzét. 

Arról ábrándoztam, hogy sikeres vállalkozó és egyben nagyszerű anya leszek...

És itt vagy Te kincs!!! Aki még boldogabbá tesz, aki teljessé teszi az életünk, aki megtanítja hogy attól legyünk boldogok, amink van és ne azután sóvárogjunk, amink nincs, aki új feladatok és kihívások elé állít, aki megmutatja mi az igazi boldogság ebben a világban és mit jelent az, hogy mindenünk megvan. 

És neked is, már most mindened megvan, amitől biztonságban érezheted magad. Az apukad, aki mindkettőnkbe szerelmes, aki gondoskodó és figyelmes, és nagyon izgalmas, szórakoztató vele az élet. A nagyszüleid, akik mind a négyen nagyon jó fejek, odaadóak, imádni valóak és már nagyon várnak. Rengeteg móka, élmény, tapasztalás és tanulás vár rád velük.

Aztán itt vannak a keresztszülők és barátok. Hagytuk, hogy a családalapítás útját hamarabb járják, igy sok-sok mindent köszönhetünk nekik. Hasznos kiegészítőket, tanácsokat, bátorítást és támogatást. Csillogó szemekkel várnak, azt hiszem lesz köztük lelkes játszótárs, lelkitárs, barát, és mindenkire számíthatsz bármikor.

És itt vagyok én is. Aki szíve minden szeretetével már most imád. Tőlem bármikor kérhetsz bármit, legyen az tárgyi dolog, program, tanulás, segítség, egy jó beszélgetés, nehány hasznos tanács vagy csak csendes, hatalmas ölelés... Itt vagyok Én, aki izgalommal tele várom, hogy mit tanítasz nekem, milyenek lesznek a napjaink, milyen anya leszek (szerintem), mert már most tudom, hogy Neked, számodra a legjobb leszek...

Szólj hozzá

babavárás mamazone baba-mama